Zomaar, omdat ik blij ben - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu Zomaar, omdat ik blij ben - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu

Zomaar, omdat ik blij ben

Door: Gerco Rosbeek

Blijf op de hoogte en volg Gerco

17 Februari 2012 | Nicaragua, Granada

Zo maar even een klein berichtje, omdat ik blij ben, blij dat Nuestro Mundo zo gegroeid is de afgelopen 2 en half jaar. Letterlijk begonnen met 1 ei en 2 flesjes bier, was is vanavond benieuwd wat ik NU eigenlijk op voorraad had, en dat is veel, VEEL.
Buiten alle dozen met servetten,wc papier, dozen koffie en alle bussen met keukenkruiden, en heel veel flessen likeur, whisky etc, telde ik 151 kratten bier, 57 flessen wijn, 112 kratten frisdrank en 69 liter rum. En dat is nog lang niet alles! Maar het maakt me blij. Begonnen met 1 keukenmes en snijblad, nu een heel arsenaal aan professioneel keuken gereedschap. begonnen met 49 stoelen, nu ruim 200 zitplaatsen. Van 0 sigaretten nu standaard zo´n 250 pakjes op voorraad. En ooit begonnen met slechts 2 flesjes bier en 1 ei. Oke, en een beetje rum wat de oude eigenaar en ik maar hebben opgedronken.
Van een 20 borden in de keuken en 20 vorken en messen, nu zo´n 250 borden en 400 sets mes en vork. Ik ben blij! Mag dan nog steeds wel niet zomaar een nieuw paar schoenen kunnen kopen maar Nuestro Mundo is gegroeid, en hoe.

  • 18 Februari 2012 - 09:52

    Anneke:

    En wij zijn blij voor jou!!!! En hopen dat die voorraad bier niet in je eigen keelgat verdwijnt.....whahaha....GEINTJE!!! Nee zonder dollen Ger, als ze hier vragen wie die Nuestro Mundo eigenlijk is doe ik het hele verhaal in geuren en kleuren vertellen en krijg alleen bewonderende blikken! Dus wij blijven ook hier BLIJ!!!

  • 18 Februari 2012 - 14:54

    De Reemertjes:

    Hey Gerco,
    Lang geen reactie geplaatst maar we lezen je blog heel trouw. Geweldig om te lezen dat het zo goed met je gaat, zou zelf nooit zo'n stap te durven nemen dus ons petje gaat voor jou af! Echt super goed van jou!
    Hier gaat alles zn gangetje, wintermaanden zijn weer achter de rug en voor een goede verkoop waren de verkoopmaanden voor ons te warm. Alleen de laatste dag was echt koud. Maar ach volgende winter nieuwe kansen. Nog 4 weken en dan begint ons zomerseizoen weer, gaan we proberen om daar weer wat te verdienen.
    Heel veel succes met de zaak en we wensen je veel geluk en liefde toe!

    Dikke kus vanuit Dordrecht van de Reemertjes

  • 18 Februari 2012 - 18:13

    Rox En Jara:

    Lekker bezig Ger!!!!!
    Leuk om te lezen!

    Dikke kussen van ons

  • 19 Februari 2012 - 09:05

    Karin P:

    Blij dat je blij bent ;-)
    Heerlijk je zaak zo zien groeien, ik heb bewondering voor jou en de jouwen, goed gedaan, proficiat

    Kus uit België

    Karin

  • 23 Februari 2012 - 14:59

    Sasja:

    Hey vriendje!

    Long time no hear... Fijn om te lezen dat het je zo goed gaat! Moest wel lachen om je drankvoorraadverhaal. Deed me even denken aan de 'slijt'-tijd!

    Dikke x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Mijn leven in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2015

Over opa en oma en een stapje terug

11 Augustus 2014

We zijn open !!

26 Juli 2014

Verrassing ! Er komt een kleine

27 December 2013

Onkruid vergaat niet !

21 Augustus 2012

Oke dan
Gerco

Een Holland verlater die in het centrum van Granada Nicaragua een bar restaurant heeft met appartementen.

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 47634

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 31 December 2020

Mijn leven in Nicaragua

Landen bezocht: