Verrassing ! Er komt een kleine - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu Verrassing ! Er komt een kleine - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu

Verrassing ! Er komt een kleine

Blijf op de hoogte en volg Gerco

26 Juli 2014 | Nicaragua, Granada

Hallo Nederland (en medelanders die in andere landen mijn blog lezen)
Daar zijn we weer eens. En had ik al niet een hectisch raar leven, daar komt nog het 1 en ander boven op. Sinds 16 april eigenaar van het restaurant, wat in die tijd nog cafe tropical heette, overmorgen, de 28e bestaat Nuestro Mundo 5 jaar. De dag dat ik de naam gewijzigd heb en de bovenverdieping open heb gegooid. Eerst als bar met, soms wilde, feesten daarna alles verbouwd en 5 apartamenten gemaakt, dat zijn er overigens nu 6.
Oficieel alles ingeschreven wat betreft het hotelgedeelte en eigenlijk het het gewoon super. Apartamenten goed bezet, restaurant nu in het hoogseizoen, liefde goed, ja en dan nu dus ..... een kleine!
En hij heet: Nuestro Mundito!
Vorige week wist ik nog niets en nu is alles rond.... en heb ik de sleutel!!!
Haha. Want het gaat natuurlijk over ... een nieuw bedrijfje er bij!
Vorige week vrijdag gehoord dat t te koop stond, zaterdag mondeling gekocht, maandag toezegging van de bank, dinsdag het huurcontract getekend, woensdag bank oficieel akkoord, donderdag had ik mijn geld, vrijdag het koopcontract en de sleutel, yeah, en zo pakken we de zaken aan, lekker snel. Nieuwe restaurantje is gevestigd in een klein soort winkelcentrumpje hier 2 blokken vandaan en hij is genoemd naar zijn grote broer Nuestro Mundo.
Gisteren alle papieren verzameld voor de inschrijvingen, vandaag een koelkast en verf kopen, maandag starten met de vele inschrijvingen en hopen dat we in anderhalve week open zijn. Vriendinlief gaat het daar runnen en ik blijf bij mijn eerste, intussen al grote 5 jaar oude, kind.
Je hoort snel van me met meer en betere foto´s want degene die ik nu plaats zijn een beetje vaag. Groet!

  • 27 Juli 2014 - 23:23

    Rox:

    Jeetje wat ben je toch lekker bezig!!!
    Veel succes!! En vooral veel plezier!
    Dikke kus van roxie

  • 28 Juli 2014 - 10:48

    Erik:

    Je blijft ons telkens weer verrassen, Gerco. Succes met de kleine!!

  • 12 Augustus 2014 - 19:45

    Anneke Valkestijn:

    Hey Gerco. Leuk om weer wat van je te horen. Al je dromen die je had toen we bij de ...krant werkten zijn toch mooi uitgekomen. Knap hoor. Blij voor je dat het zo goed gaat.
    Met mij gaat alles oke. Inmiddels oma geworden van eindelijk een kleinDOCHTER. Eindelijk al die roze kleertjes. Ik leef me helemaal uit! Twee weken geleden mijn tweede heup prothese gekregen. Dus nu volop aan het revalideren. Gelukkig hebben we maar twee heupen dus ben ik nu, als het goed is, er van af. Nog paar weekjes geduld en dan weer naar leven zonder pijn.
    Gerco ik hoop snel weer van je te horen en geniet van je leven daar!!

  • 28 Oktober 2014 - 23:42

    Henny Sluijs:

    Hallo Gerco
    Ik kom al een paar jaartjes in nicaraqua ik ga vanaf december wonen met mijn Nica vriendin in de buurt van leon .Heb verschillende blogs van je gelezen over je leven daar zou graag een keer bij je langs willen komen .Woon nu in costa rica maar wil wat meer ervaring opdoen ivm zakendoen in nicaraqua

    Gr. Henny Sluijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Mijn leven in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2015

Over opa en oma en een stapje terug

11 Augustus 2014

We zijn open !!

26 Juli 2014

Verrassing ! Er komt een kleine

27 December 2013

Onkruid vergaat niet !

21 Augustus 2012

Oke dan
Gerco

Een Holland verlater die in het centrum van Granada Nicaragua een bar restaurant heeft met appartementen.

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 1534
Totaal aantal bezoekers 47621

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 31 December 2020

Mijn leven in Nicaragua

Landen bezocht: