Pipo en het kinderfeest - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu Pipo en het kinderfeest - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu

Pipo en het kinderfeest

Door: Gerco Rosbeek

Blijf op de hoogte en volg Gerco

10 Oktober 2011 | Nicaragua, Granada

Hallo lieverds in het misschien al afgekoelde Holanda.
Ik heb echt geen idee wat ik voor het laatst aan jullie heb geschreven. Ik geloof dat ik terug was bij mijn eerste vriendinnetje hier wat ook geen goed idee bleek en ben daarna even van het veld af geweest. Was er wel even klaar mee zeg maar. Maar ja Ger is Ger en de hele wereld wil gelukkig zijn dus ook ik kan niet alleen blijven wat dus sinds 3 weken, ok , vers, niet meer het geval is, te presenta a Natalia. Zomaar een Nica die dus wel een baan heeft en niet zomaar 1. Natalia heb ik ontmoet in uiteraard het restaurant en we waren gewoon aardig tegen elkaar en speelden wel eens pool hier. Kregen wat meer contact in de loop der tijd, gingen wel eens samen uit maar dat was dat. Het moment dat ik meer voor haar ging voelen kwam toen de officiele opening van haar luxe kleding boetiek er aan zat te komen met een mega modeshow waar Nuestro mundo uiteraard de catering deed. Bij de oefeningen, ik dacht word een modeshowtje, zal me worst wezen, zag ik dat het dus een spektakel werd met meer dan 20 modellen vrouwelijk, 4 jongens en ook nog kids, oke geef het toe, was overweldigd dat een Nica dus iets groots deed en werd verliefd. En das dus geheel goed gekomen. Tweede landelijke show met medewerking van zowel haar boetiek als Nuestro Mundo zit er aan te komen dus werk aan de winkel. Voor beiden. Verder heel stil spannend laagseizoen, maar geloof dat het eind er aan zit te komen. Helaas een paar niet zo eerlijke werknemers eruit moeten gooien, maar dat schijnt er hier bij te horen, je moet blijven controleren. Eergister weer 9 kinderen van hotel Con Corazon over de vloer gehad die interesse hebben in het werken in een restaurant (zie vorig jaar) en gister mijn eerste kinderfeest. 36 kids met papas en mamas, ooms tantes, noem het maar, pipo, drive in show, piñata, compleet, en mijn tuin was een puinhoop maar iedereen weer super tevreden. En nu maar wachten of die groep van 106 Costaricanen doorgaat op 9 november. We zullen doorgaan ...

  • 10 Oktober 2011 - 07:33

    Leo:

    Love them and leave them hahahaha
    Hier gaat alles z'n gangetje 1/2 jaar geleden met Janko en Joop en een Cotra bas is heel leuk veel optredens begonnen. Ik heb met Heste een soor haat liefde verhouding zij houd van mij en ik haat haar hahah. Als je op youtube kijkt en je tik mijn naam in zie je mijn begeleidings band heb zelf geen band meer. Ik wens je veel geluk met Nathalie xxx
    Leo

  • 11 Oktober 2011 - 07:17

    Karin P:

    altijd leuk je verhalen te lezen :-)
    Werken en feesten , have fun

    Karin


  • 12 Oktober 2011 - 18:56

    Erik:

    goed te horen dat het zowel zakelijk als prive voor de wind gaat. 't Wordt wellicht tijd dat we de zaken eens komen keuren daar.

    Liefs
    Erik en Arina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Mijn leven in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2015

Over opa en oma en een stapje terug

11 Augustus 2014

We zijn open !!

26 Juli 2014

Verrassing ! Er komt een kleine

27 December 2013

Onkruid vergaat niet !

21 Augustus 2012

Oke dan
Gerco

Een Holland verlater die in het centrum van Granada Nicaragua een bar restaurant heeft met appartementen.

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 47633

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 31 December 2020

Mijn leven in Nicaragua

Landen bezocht: