NEDERLAND IN SHOCK ! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu NEDERLAND IN SHOCK ! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu

NEDERLAND IN SHOCK !

Door: Gerco Rosbeek

Blijf op de hoogte en volg Gerco

12 April 2011 | Nicaragua, Granada

En waarschijnlijk niet zo´n beetje ook, na wat ik jullie zometeen ga vertellen. Gegarandeerd dat zo´n beetje het gros van vrienden en familie van hun stoel gaat vallen, haha.
Maar hallo lieve allemaal, hoe is het met jullie?
Nuestro Mundo aan de andere kant van ons bolletje (voor mij dan aan dezelfde kant van dat bolletje) gaat als een speer. En de uitbreiding met de tuin gaat dus door.
Alles is rond en ik verwacht ergens volgende maand open te gaan. Op dit moment wordt er flink verbouwd om alles in originele staat terug te brengen en ben ik druk bezig met een nieuw menu, de beoogde aankleding, leveranciers, etc etc.
De tuin, 40 zitplaatsen meer, wordt een ander concept als ik al had, dus niet meer van hetzelfde. Voor het restaurant nu heb ik net nieuwe menu´s laten drukken (echt supermooi, helemaal geplastificeerd en in een kaft met het logo, maar de tuin krijgt een ander menu. Meer luxe, andere luxere vleessoorten, meer vis, meer traditionele recepten, de barbecue gaat nu ook voor de lunch gebruikt worden, een aantal goede wijnen, espresso, capuchino, kleedjes over tafel, rustige muziek, dat soort grappen. Maar:
Dat hele georganiseer doet Ger dus niet helemaal alleen. Er is een nieuwe liefde in zijn leven. Ger kent haar al 2 jaar als klant, maar heeft nooit gedacht dat hij haar wel eens echt leuk zou kunnen gaan vinden, en dat is dus wel gebeurd. Oftewel hopeloos verliefd, en ... is dat effe mazzel ... zij ook op hem. Haar naam? Angela Mercedes Molina Hondoy. (jaja, hier heb je 2 voor- en 2 achternamen).
En dan nu de klapper, mag ik jullie voorstellen aan: ...................... papa Gerco!
Iedereen al weer opgestaan na de val van de stoel? Schrik niet. Nee, ik heb haar niet direct zwanger gemaakt, maar Angela heeft 2 kinderen en het zijn schatten. Ik weet het, zelf ook nooit gedacht dat ik dat dus ooit nog eens mee zou gaan maken, maar toch. De jongens, Dylan en Norlan, 8 en 9 jaar oud, accepteren me volledig, en we doen veel samen. Ik breng ze naar school, praat met de juf als ze weer eens kattekwaad hebben uitgehaald, repareer wat voor ze, we maken samen huiswerk, en ze hebben al een paar keer in mijn huis geslapen, iets wat ze ook prachtig vinden. En vrijdag gaan ze op schoolreis en Angela en ik gaan mee. Ger´s leven is compleet veranderd, maar ten goede. Ik ben een blije jongen lieve mensen. Hou jullie taai, ik ga even een paar apen tot de orde roepen!

  • 12 April 2011 - 20:32

    Anneke:

    Gelukkig zit ik op een stoel met leuning......wàt een geweldig nieuws man!! Van harte en héél veel liefde en geluk voor jullie gewenst!!!
    Zit net de Staatsloterij na te kijken maar een reisje naar Nica zit er effuh nog niet in maar als we in de buurt zijn komen we zekers langs!! Heel veel succes ook met de uitbreiding.
    Groetjes, Anneke Scheurwater

  • 13 April 2011 - 06:51

    Leo:

    Nou wordt ie mooi nou wordt ie fraai mijn opoe zei altijd wat je niet begrijpt sla je gewoon maar over en daar had ze gelijk in. Als ik jou was zou ik er nog eentje bijmaken en als het een jongetje wordt gewoon Leonardo noemen hahahah. Ik ben blij voor je papa. Ook fijn dat de zaken goed gaan en er is niks mis mee om verliefd te zijn had ik dat maar. Als ik met pensioen ben kom ik vast langs want dan heb ik tijd zat als ik het haal haha Hier gaat voor de z'n gangetje stop vorlopig even met de band ben nu met Janko, Joop (JAYWALKER) en een basgitarist bezig aocoustisch en hebben volop werk in kleine kroegjes erg leuk heb het goed naar mijn zin met de mannen. Met een band valt niets meer te verdienen hebben de cafe's geen geld voor. Het ga je goed en geef je mooie nieuwe vrouw een dikke kus van mij jje krijgt hem ooit wel terug nou mijn jonge vriend het gaat je goed ook voor jou een dikke kus.xxxx

    Leo

  • 13 April 2011 - 11:07

    Karin P:

    Niet alleen de Nuestro Mundo gaat als een speer !!!

    Ook die Gerco gaat als een speer

    Proficiat en succes

    Karin

  • 13 April 2011 - 16:31

    Rox:

    jeetje ger wat goed!!!! pfff dacht ff dat mn hart t begaf....!!!!! hahaha

    Toppie dat je zo gelukkig bent!!

    Dikke kussen van Rox en Jara!!!

  • 16 April 2011 - 09:39

    Annette:

    he broer

    je had wel even kunnen zeggen dat we twee neefjes kregen,,,,wat een boefies om te zien,vooral die kleine.

    fijn dat het goed gaat.

    kusssssssss je zusje

  • 16 April 2011 - 09:39

    Annette:

    he broer

    je had wel even kunnen zeggen dat we twee neefjes kregen,,,,wat een boefies om te zien,vooral die kleine.

    fijn dat het goed gaat.

    kusssssssss je zusje

  • 16 April 2011 - 09:39

    Annette:

    he broer

    je had wel even kunnen zeggen dat we twee neefjes kregen,,,,wat een boefies om te zien,vooral die kleine.

    fijn dat het goed gaat.

    kusssssssss je zusje

  • 18 April 2011 - 20:52

    Arina:

    Gelukkig hebben wij ook een stoel met leuning, maar van harte. Heel verstandig om de babytijd over te slaan, we wensen je veel geluk en succes met de uitbreiding van het restaurant. Het is wel een heel mooie vrouw zeg!

    Tot skyps!

  • 23 April 2011 - 17:35

    Hillery:

    Dear Gerco
    Finally getting around to answer some of your letters.The first on i did reply the senond one got forgotten.
    It is stil nice to keep in touch i so enhoy all of it.And boy what a surpise.Well my deat live goes on and alleen is no fun.Hope you will be ha;;y.Adn what a very nice lookong woman.
    You are sure keeping busy with all the new things you are doing.A few weeks ago i was watching PBS a tv programm and low and behold it was abut Cost Rica and going over thar fress water lane to Nig.The ende up in Granada and i saw your tow and the square with all s the buildings.So have a better picture how is looks like now.
    You sure a doing alot of hard work butr it all will pay of eventualy.
    Keep me informed and eill look fwd to the next letter.
    Still care about you and wish you love and happyness.
    Have a nice Easter and keep in touch
    Love
    ff Hilly from het haast onder watee Winnipeg.We are having a flood.

    bye for now
    xxooxx

  • 03 December 2016 - 19:18

    Joao:

    Ben je er nog in Granada ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Mijn leven in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2015

Over opa en oma en een stapje terug

11 Augustus 2014

We zijn open !!

26 Juli 2014

Verrassing ! Er komt een kleine

27 December 2013

Onkruid vergaat niet !

21 Augustus 2012

Oke dan
Gerco

Een Holland verlater die in het centrum van Granada Nicaragua een bar restaurant heeft met appartementen.

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 958
Totaal aantal bezoekers 47633

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 31 December 2020

Mijn leven in Nicaragua

Landen bezocht: