King of the beer - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu King of the beer - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu

King of the beer

Door: Gerco Rosbeek

Blijf op de hoogte en volg Gerco

11 Augustus 2011 | Nicaragua, Granada

Jaaaaa, daar zijn we weer. En of er weer veel gebeurd is, allememaggies.
Goed, tuin dus open, veel tevreden mensen maar het ontbreekt aan genoeg, de regen heeft daarin zeker niet meegeholpen, er is heel veel gevallen de afgelopen weken. Nu lijkt het eindelijk wat rustiger te zijn met al dat hemelwater dus we zullen zien. Op 30 augustus het 2 jarig bestaan van Nuestro Mundo heel groots gevierd, ja lieverds, het is al weer 2 jaar geleden dat de grote verbouwing voorbij was en dat de 2e etage openging en ik de naam veranderde in Nuestro Mundo. Ik had de band Los Papas weer staan die de opening destijds hebben gedaan en vorig jaar ook nog een keer zijn geweest. Dik dik feest. Ruim 170 mensen zingend en dansend, geweldig geweldig geweldig. Er was geen metertje meer over en we moesten de deur dus weer dicht doen omdat er toch nog mensen bleven komen.
Verder zijn de augustus feesten begonnen met de stieren afgelopen zondag waarbij het verkooprecord weer eens is verbroken. Eigenlijk zijn bijna alle dagen nu heel erg goed. Zaterdag het carnaval en zondag weer de paarden (hipica) 1 van DE evenementen van het jaar, alles is weer gereserveerd op het balkon, en vooraf betaald dus wezullen zien of we het record weer een keer kunnen breken.
In het liefdesleven is ook weer van alles aan de hand.
Angela is van de baan, vond k toch niet meer zo´n goed idee na veel onenigheden, en ben daarna even lekker een poosje vrijgezel gebleven, een tijd waarin ik me natuurlijk keurig netjes heb gedragen en echt niet soms 3 dates op een dag had. Maar ... wees gerust, Ger is nu weer netjes en braaf en heeft weer een vriendin, is terug bij zijn eerste kortstondige heftige liefde van afgelopen januari, wel te verstaan.
We gingen het toch maar nog eens proberen en doen het erg rustig aan, we zullen zien.

Verder heb ik de afgelopen maand weer een aantal personeelswisselingen doorgevoerd, tijd voor vers bloed in de tent, en ben ik begonnen met een nieuwe te trainen om als manager te gaan fungeren. Ik moet ook wel eens slapen.

Tot snel!

  • 12 Augustus 2011 - 10:10

    Leo:

    Hallo mijn jonge vriend ik ben blij dat alles goed met je is en je weet er zijn meer vrouwen dan kerken (van die wieven niks dan last haha).
    Mij relatie met Hester is zo goed als afgelopen kan niet meer tegen ruzie en gezeik daar ben ik veel te oud voor geworden. Verder word ik er volgend jaar na 23 jaar op school er uit gegooid heeft de krant en tv Rijnmond gehaald het is gewoon van de gekke maar goed ik zie wel verder. Misschien sta ik volgend jaar wel bij jou voor de deur om jou te helpen met die kratten bier op te drinken haha ik heb nog een foto van je die mail ik wel ff door wil jij mij het adres ff mailen stuur ik wat op adios amigo adios my young friend xx

  • 12 Augustus 2011 - 15:08

    Rox:

    Hey casanova... Lekker bezig jij!!!!!
    Joh als je maar gelukkig bent!! En dat lukt zo te lezen wel!!!
    Ik ondertussen een nichtje gekregen tatum lynn!!!(van m'n zusje) Helemaal gezond!!
    Jara ook weer bijna 2 dus wij hebben binnenkort ook weer wat te vieren!!

    Dikke kussen vanuit mijn salonnetje..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Mijn leven in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2015

Over opa en oma en een stapje terug

11 Augustus 2014

We zijn open !!

26 Juli 2014

Verrassing ! Er komt een kleine

27 December 2013

Onkruid vergaat niet !

21 Augustus 2012

Oke dan
Gerco

Een Holland verlater die in het centrum van Granada Nicaragua een bar restaurant heeft met appartementen.

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 47628

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 31 December 2020

Mijn leven in Nicaragua

Landen bezocht: