Rey de Holanda - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu Rey de Holanda - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu

Rey de Holanda

Door: Gerco Rosbeek

Blijf op de hoogte en volg Gerco

26 Mei 2011 | Nicaragua, Granada

Hallo lieve allemaal, dat het maar weer een poosje mocht duren, maar deze jongen is, ondanks het laagseizoen, ontzettend druk.
Had jullie al verteld over de tuin die we dus eindelijk gaan openen, nou die is zo´n beetje klaar. Mist nog een ritje naar de hoofdstad voor het kopen van glazen, dienbladen, espressomachine, de laatste klusjes als lijstjes ophangen, etc etc maar hoop met een week of 2 open te kunnen. Het magazijntje dat ik had achterin de keuken is verhuisd naar een huisje in de tuin en is nu 5x zo groot, de verbouwing van de keuken staat op de planning voor in een maand of 2, en heb nu zelfs een kantoortje, tis gewoon allemaal echt nodig want over het algemeen gaat het best goed al is het nu enkele dagen per week stil stil stil.
Met de liefde gaat het goed, Angela werkt ook veel mee in het restaurant en we zijn erg druk met het nieuwe menu, meer werknemers uiteraard en een hoop hergeorganiseer. Oude werknemers eruit, nieuwe erin, frisse wind, nieuwe ideeen. Kreeg ik zomaar op mijn vrije woensdag, enkele weken geleden van de familie een heerlijke masage, mijn liefje mijn nek, de jongens mijn handen en armen. Als de koning van Holland zei de jongste, rey de holanda dus, was dat even genieten. Verder heb ik mijn familie natuurlijk de beginselen van het mens erger je niet uitgelegd wat ook hier voor veel divertier zorgt. Kennen jullie trouwens de trakkatrak nog, is hier echt een hit, 2 balletjes aan een touwtje die je tegenelkaar moet slaan, klote herrie, en misschien 20 jaar na dato in NL ook weer een succes.
Verder uiteraard met de jongens moederdag kadootjes gemaakt, hier aanstaande maandag, samen naar de boekwinkel, papier, plaksel en dat soort gedoe kopen en dan maar knutselen, moet niet gekker worden, en heb een nieuw bed gekocht want het leenbed van de buren was nu echt helemaal doorgezakt (geen commentaar, was al erg oud). Ook voor het eerst van mijn leven koeientong gegeten, hier een delicatesse, en ... best lekker.
Komt op het nieuwe menu van de tuin.
Eet smakelijk!

  • 27 Mei 2011 - 05:38

    Karin P:

    Woooow, Gerco
    Ik kan alleen maar zeggen ... je boert daar echt niet slecht .... goe bezig manneke.... Rey de Holanda ;-). Fijn te horen dat het je zo voor de wind gaat

  • 27 Mei 2011 - 14:35

    Arina:

    Ongelooflijk wat jij daar allemaal bewerkstelligt. Ziet er super uit. Enne dat bed .... tja maar geen commentaar. Verder vraag ik me af hoe je in godsnaam uit vrije wil mensergerjeniet speelt daar, waarom geen ganzenbord? Da's nog oubolliger. t zal de hang naar Nederland wel zijn.
    He lieve jongen, het gaat je heel goed daar gelukkig en daar zijn we blij om. We zijn nu ff 3 weken op vakantie maar daarna moeten we maar weer eens snel skypen.

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Mijn leven in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2015

Over opa en oma en een stapje terug

11 Augustus 2014

We zijn open !!

26 Juli 2014

Verrassing ! Er komt een kleine

27 December 2013

Onkruid vergaat niet !

21 Augustus 2012

Oke dan
Gerco

Een Holland verlater die in het centrum van Granada Nicaragua een bar restaurant heeft met appartementen.

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 47625

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 31 December 2020

Mijn leven in Nicaragua

Landen bezocht: