Te vroeg, maar alles goed - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu Te vroeg, maar alles goed - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu

Te vroeg, maar alles goed

Door: Gerco Rosbeek

Blijf op de hoogte en volg Gerco

06 Maart 2011 | Nicaragua, Granada

Hadden jullie niet verwacht he, zo snel al weer een berichtje, maar dit moet ik even aan jullie kwijt
Hij is er. Of liever gezegd, zij.
De eerste Nuestro Mundo baby is er!
Gefeliciteerd Marlon en Wanda (2 medewerkers dus). Een maandje te vroeg, maar alles is goed. Vanavond om 8 uur ter wereld gebracht, op onze mundo, onze wereld, nuestro mundo, echt superleuk. Foto´s volgen, als die er al zijn, want alles gaat hier toch een beetje anders. Trouwens nog iets vergeten te schrijven de vorige keer. Nuestro Mundo heeft nu ook eigen parkeerplaatsen voor de deur. Weer helemaal op zn Nica´s geregeld. Was het zat dat er steeds auto´s voor mijn terras stonden die het zicht op mijn terras blokkeerden en dus ook het zicht van mijn gasten. Nou had ik met 2 parkeerwachten wel een soort verstandhouding (in ruil voor zo nu en dan een koffie) dat ze er een beetje op letten maar ook zij zijn niet altijd aan het werk en als er dan weer zo´n auto alarm staat te loeien voor je neus moet je wat gaan regelen. Ik dus naar mijn buren, het gemeentehuis en de juiste man opgezocht en hem om een vergunning gevraagd. Hij kwam kijken, zei me de volgende dag te komen na zijn overleg in de vergadering met de burgemeester en dan zou ik het wel horen. Nu zat deze beste man (niet de burgervader maar de man van de vergunningen) opeens ´s middags bij mij een biertje te drinken en een tapas te eten. Nou toen wist ik al hoe laat het was. Voor hij ging afrekenen tegen mijn personeel gezegd dat zijn gebruik voor mijn rekening was en nog geen half uur na zijn vertrek waren ze de benodigde strepen al op de weg aan het schilderen. Het leven is soms erg makkelijk. Lieve mensen, sterkte in de kou, en tot snel

  • 07 Maart 2011 - 08:23

    Rox:

    Gefeliciteerd met de baby!!!:-)

    Gefeliciteerd met je iegen parkeerplekkie!!!;-)

    Dikke kus Rox en Jara

    Bedankt voor de sterkte hebben we nodig!

  • 08 Maart 2011 - 15:37

    Annette:

    dacht ik toch even dat ik tante was geworden ,,,oh het zit anders in elkaar.

    jij bent toch een zakenmannetje hoor,hoge pieten lijmen in ruil voor wat te eten.

    kusssssssss zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Mijn leven in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2015

Over opa en oma en een stapje terug

11 Augustus 2014

We zijn open !!

26 Juli 2014

Verrassing ! Er komt een kleine

27 December 2013

Onkruid vergaat niet !

21 Augustus 2012

Oke dan
Gerco

Een Holland verlater die in het centrum van Granada Nicaragua een bar restaurant heeft met appartementen.

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 47626

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 31 December 2020

Mijn leven in Nicaragua

Landen bezocht: