daar zijn ze dan - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu daar zijn ze dan - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu

daar zijn ze dan

Door: Gerco Rosbeek

Blijf op de hoogte en volg Gerco

24 Juni 2011 | Nicaragua, Granada

Hallo lieve mensen.
Heeft even een weekje geduurd,we leven tenslotte in Nicaragua, maar ze zijn er, foto´s van de receptie.
Tekst overbodig. Geniet, zoals wij nog steeds doen.
Tot snel

• 25 Juni 2011 - 12:51

Ria En Floor :

lieve gerco en angela
    Van harte gefeliciteerd met jullie uitbreiding. Wat ziet alles er fantastisch uit. Heel professioneel hoor. En wat leuk dat je de opening van de tuin samen met Ank en Cor gedaan hebt.Ze waren er maar wat trots op. Gerco, ook heel fijn dat je er nu niet meer alleen voor staat, en opnieuw gelukkig bent met Angela en twee heerlijke boefjes zo te zien. Heel veel succes gewenst en veel liefs van Floor en Ria.

• 25 Juni 2011 - 15:51

Rox:

ziet er toppie uit!!!

kus uit t regenachtige holland!

xxxxx

• 25 Juni 2011 - 16:16

Annet:

Gefeliciteerd het ziet er allemaal super gezellig en goed uit hoor.
    Grottoes van ons

• 25 Juni 2011 - 17:17

Anneke:

TOPPIE !!!! Kan niet anders zeggen......

• 26 Juni 2011 - 23:42

Hilly:

Dear Gerco and Angela
    Eindelyk a little time to answer all your blogs.Ik geniet er wel van hoor.Ook nog best wishes that you found such a nice and beautifull companion and 2 nice looking boys.
    Ban bly te horen that nu alles goed gaat na al dat drukke werk and zorgen of all es w el so lopen.What leuk zeg dat youw Ouders daar waren??Keep up the goodwork and keep me posted. It is wel hard werken maar het is zo interesant om all de letters lezen met wat er daar allemaal gaande is.You noticed it is Dutfh and Englis all mixed up.Spreek je al een mondje what ever the language is???.
    Well this is it for now.We are still dik onder water with a flood not to far away from me.Next time some more news there over
    Love, success, take care of each other and till the next one.
    LOve you still.
    tante Hilly

• 27 Juni 2011 - 20:12

Karin P:

Prachtig .... meer woorden zijn daar helemaal niet voor nodig ;-)
    Dikke proficiat !