En we zijn open! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu En we zijn open! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu

En we zijn open!

Door: Gerco Rosbeek

Blijf op de hoogte en volg Gerco

17 Juni 2011 | Nicaragua, Granada

Na vele nachten van slechts 2 uur slaap, en eigenlijk nog niet helemaal klaar moesten we de tuin dan toch maar eens open gooien.
En hoe. Het was geweldig! Nog heel veel werk gedaan van te voren, op de laatste dag kwamen eindelijk de koelingen binnen, en slechts enkele dagen van te voren ook nog een gedegen opleiding aan de staff
gegeven. Het was eigenlijk allemaal een beetje teveel maar het is gelukt.
We zijn open. Woensdag is de pastoor van de kathedraal nog langs geweest en heeft Nuestro Mundo officieel ingezegend. Ik kan alle hulp gebruiken, ook die van boven, dus hij was van harte welkom en donderdag (gister) was het zover, de officiele opening. Via internet, op een groot scherm geprojecteerd, en via speakers voor alle genodigden te horen spraken mijn mams en paps vanuit Nederland de historische woorden (en jawel, voor het eerst in hun leven spraken zij Spaans); Por la presente oficialmente abrimos el jardin de Nuestro Mundo (Hierbij openen wij officieel de tuin van Nuestro Mundo), waarna zij ophetzelfde moment dat Angela en ik dat hier in Granada deden, voor de camera een lint doorknipten en proosten met een glaasje wijn op ons geluk. Even een momentje van bijna een traantje, zo blij dat ik dit met hun op deze manier kon delen. Er live bij zijn was geen optie dus wederom dank aan degene die Skype heeft uitgevonden. Daarna was het aan de chef om wat hapjes van de nieuwe kaart, die ik woensdag laat in de avond eindelijk af had, te presenteren en dat viel bij iedereen super goed in de smaak. Ik heb wat fotos bijgevoegd om jullie smaakpupillen even te teisteren. Bueno, we zijn open en de eerste tafel is gelukkig binnen. Dat er nog veel mogen volgen. Nu ga ik nog even werken aan de officiele versie van het menu, die nog gedrukt moet worden, daar hebben ze een week voor nodig en er ligt dus nu een noodversie op de tafels. Verder kom je natuurlijk pas op een opening achter bepaalde kleine dingetjes die ik morgen dus ga regelen. Tot snel

  • 18 Juni 2011 - 07:27

    Heleen:

    Hieperdepiep!! Van harte met deze nieuwe mijlpaal! En nu een klein beetje relaxen ;)?
    X

  • 19 Juni 2011 - 12:11

    Roxane:

    Van harte Ger!!!!

    Dikke kussen van mij!

  • 19 Juni 2011 - 17:27

    Anneke:

    Poeh poeh.....dat ziet er gelikt uit !!
    Gefeliciteerd en succes!!!
    "mams en paps vanuit Nederland".......kan ik wel om janken!!
    Mooi hoor....:-)

  • 20 Juni 2011 - 19:20

    Arina:

    Dat ziet er super uit zeg. Maar wat een werk is er verzet. Klasse! Zet svp niet teveel van die foto's meer er bij want ik krijg ter honger van. Heel veel succes en met de hulp van boven zal dat zeker gaan lukken.

    dikke knuffel

  • 22 Juni 2011 - 08:31

    Edwin,Petra En Menno:

    Hallo daar,

    van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.! Echt hardstikke leuk om te zien.

    Groetjes en kusjes van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Mijn leven in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2015

Over opa en oma en een stapje terug

11 Augustus 2014

We zijn open !!

26 Juli 2014

Verrassing ! Er komt een kleine

27 December 2013

Onkruid vergaat niet !

21 Augustus 2012

Oke dan
Gerco

Een Holland verlater die in het centrum van Granada Nicaragua een bar restaurant heeft met appartementen.

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 2414
Totaal aantal bezoekers 47627

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 31 December 2020

Mijn leven in Nicaragua

Landen bezocht: