Dat we ff lekker bezig zijn - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu Dat we ff lekker bezig zijn - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu

Dat we ff lekker bezig zijn

Door: Gerco Rosbeek

Blijf op de hoogte en volg Gerco

01 Maart 2011 | Nicaragua, Granada

Jongens wat een tijd, het is me hier toch een partij druk, niet te geloven.
De barbecue trekt heel veel mensen, wat er weer voor zorgt, en dat was uiteindelijk de bedoeling, dat er flink wat tafels ´s avonds beneden bezet zijn, wat weer anderen trekt die gewoon van het menu bestellen, helemaal top.
Het is nu echt zwaar hoogseizoen en na de eerste 2 maanden van dit jaar zit ik al op een omzet van een half jaar vorig jaar.
Het gaat echt heel erg goed.
Tussen al de bedrijven door wel een paar weken geleden even tijd gevonden om een paar dagen aan de kust door te brengen, even relaxen, was ff nodig
Mijn manager runde de hut en dat heeft ze verdomd goed gedaan, ik heb geen enkele keer gebeld en zij hoefde dat ook niet te doen.
Betekent dat ik dus gerust een paar daagjes weg kan en dat is exact wat ik volgende week dus weer ga doen. Met 2 van mijn beste vrienden een paar dagen naar de stad Leon, en naar de kust daar, lekker los.
Of vacanal , zoals ze dat hier noemen.
Ook nog even een korte maar zeer stormachtige relatie achter de rug gehad met 1 van de locale Latina´s. Helaas pindakaas, niet geheel iets waar ik me bij kon vinden. We leven vrolijk verder, werk zat
Eindelijk, na pas anderhalf jaar, het interne reglement afgerond, functioneringsgesprekken gehad en een grote vergadering met iedereen.
Ik zat gister, voor de vergadering, eens even rond te kijken en me heel erg te verbazen over de grootte van de club, jemig wat is er toch veel gebeurt de afgelopen bijna 2 jaar met deze hut, ik heb dus gewoon nu ZESTIEN medewerkers, en allemaal fulltime. Maar goed, ik heb ze echt allemaal nodig.
Gelukkig een contract met een leverancier af kunnen sluiten die de hele club van 6 polo´s per jaar gaat voorzien, en ook nog de druk van de nieuwe menu´s gaat betalen.
De bedrijfskleding is precies dezelfde die ik al had alleen komt er nu op de andere borst het logo van een sigarettenmerk te staan.
Ja, en dan nog een nieuwtje, tenminste, het begint er wel sterk op te lijken:
Het ziet er naar uit dat Nuestro Mundo gaat UITBREIDEN.
Het is nog niet helemaal zeker maar de tuin achter het restaurant komt eind deze maand weer vrij en ik ben bijna in overeenstemming met de eigenaar om deze er bij te gaan huren.
Geheel in de originele staat wel te verstaan
Weer 40 zitplaatsen er bij, ik had er pas 65 beneden en 75 boven, mmmm
Maar ja, ik ben lekker bezig en ik voel me goed.
Ik heb de ruimte ook echt nodig. Iedere middag staan er nu 6 kokkinnen in de keuken en die daardoor echt teklein geworden, evenals mijn magazijn, die moet echt 3x groter.
Ging ik vorig jaar nog iedere dag naar de markt om een paar zakken boodschappen te halen, tegenwoordig rijdt er 2x per week een vrachtautootje aan die me alle kratten met groenten en fruit brengt.
En nog sjouw ik me vaker per week de rambam en moet ik een drager regelen
Er komen weer concerten aan, het gay feest, een barra libre van de locale rum, en we starten weer met karaoke in april.
Ik lijk wel druk

  • 02 Maart 2011 - 06:41

    Karin P:

    WOW .... :-) ... Wat een successtory ... heerlijk om te zien dat het je goed gaat

  • 02 Maart 2011 - 09:51

    Gert Van Dongen:

    Geweldig Gerco, zoals je bezig bent. lekker druk dus. tot binnenkort

  • 02 Maart 2011 - 10:00

    Rox:

    zo zo.. het word nog eens wat met jou;-) en dan die temperaturen die ik zie staan!!!!!! pfffff heerlijk!
    Lekker bezig Ger!
    Dikke kus Rox en Jara

  • 02 Maart 2011 - 17:53

    Je Ouders.:

    Lieve Gerco.
    Wij zijn heel erg trots op je hoor;
    Dikke knuffel van ons Pa en Ma.

  • 02 Maart 2011 - 20:36

    Sylvia:

    blij om te horen dat t zo goed met je gaat!!!!!
    en kom je nog ooit is weer buurten in NL????
    ik zie je hoop ik ooit is!!!!

    grt je ouwe conculega xxxx

  • 03 Maart 2011 - 13:39

    Leo:

    Hoi Geko,

    Een vrijgezel gaat pas slapen als hij alle sterren heeft gezien. Mijn opoe zei altijd er zijn meer vrouwen dan kerken en wat je niet begrijpt sla je gewoon over haahaaa . Hester en ik hebben nu vakantie en gaan een wereldreis naar Maastricht maken. Fijn dat het zo goed gaat. Ik hoor nog van je and i see you when i see you.
    xxxxxx

    Leo

  • 03 Maart 2011 - 18:31

    Anneke Sch:

    Pffff.....wist ik veel dat dit je nieuwe blog- adres is! Man, wat een verhalen en wat een drukte!! Gewéldig!
    Goed dat je af en toe ook effuh aan jezelf denk !!
    Blijf je weer volgen.....Groetjes
    Anneke Sch

  • 06 Maart 2011 - 20:32

    Laura :

    Hey gerco, hoe is het??
    Zo te lezen erg goed.
    Ik lees je verhalen altijd met veel plezier, super dat het zo goed gaat met de zaak.
    Met de mijne trouwens ook haha.
    Groetjes laura (luna beautysalon)

  • 08 Maart 2011 - 15:31

    Annette:

    he lief broertje

    blij dat alles goed gaat
    even een berichtje bij paps en mams vandaan,onze computer ligt nog in puin.

    kusssssssssss je grote zus

  • 09 Maart 2011 - 20:25

    Tt Hilly:

    Hallo Gerco
    Gezellig weer eens wat te horen van juit Granada.Fyn dat je lekker druk bent dat houd je lekker in het lyntje ha ha.Just kidding ofcourse.
    Zo te lezen g aat het behoorlyk goed, houden zo.that,s the name of the game.
    Am in a hurry so this is it for now.
    Kesep me posted looking fwd to your blogs.
    Love
    tt Hilly
    from it stil dik onder the sneew and stil zeer koude temps.Wat dacht je van so 49C onder 0//.Alles went zeggen ze Gerco.
    Bye bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Mijn leven in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2015

Over opa en oma en een stapje terug

11 Augustus 2014

We zijn open !!

26 Juli 2014

Verrassing ! Er komt een kleine

27 December 2013

Onkruid vergaat niet !

21 Augustus 2012

Oke dan
Gerco

Een Holland verlater die in het centrum van Granada Nicaragua een bar restaurant heeft met appartementen.

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 47630

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 31 December 2020

Mijn leven in Nicaragua

Landen bezocht: