Onkruid vergaat niet ! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu Onkruid vergaat niet ! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Gerco Rosbeek - WaarBenJij.nu

Onkruid vergaat niet !

Door: Gerco

Blijf op de hoogte en volg Gerco

27 December 2013 | Nicaragua, Granada

Ongelooflijk!
Ik realiseer me dus net, dat overmorgen een aparte dag is in de geschiedenis van mijn doldwaze leventje.
Op 29 december is het namelijk precies 5 jaar geleden dat ik hier in Nicaragua aan kwam en ook besloot om niet meer terug te gaan naar Holland.
Vijf jaar geleden, de vakantie, die uiteindelijk weinig vakantie werd, maar die de doorslag gaf om te kiezen voor Nicaragua.
En wat is er allemaal wel niet gebeurt in die 5 jaar, teveel om op te noemen, maar in vogelvlucht dan een zeer verkorte versie
Hier aangekomen met mijn toenmalige vriendin Marlies.
Hostel gekocht
Restaurant gekocht
Restaurant uitgebreid tot het grootste restaurant van Granada
Gestopt met het hostel
Marlies terug naar NL (alleen)
Diverse vriendinnetjes gehad
Heel erg tegen het emigratie probleem, van wel heel ver van huis wonen, opgelopen toen ik meerdere keren heel graag bij mijn familie in NL wilde zijn.
Het restaurant ingekrompen om 5 apartementen te maken, die er nog steeds zijn
Waardoor mijn leven opeens een stuk rustiger werd
Getrouwd met een Nica
Gescheiden van een Nica
Weer eens aan de vriendin
Sinds enkele weken eindelijk de zeer nodige injecties in mijn knieen gehad, met een gel die het kraakbeen, dat ik niet meer heb, vervangt, dus Ger loopt weer (en niet meer als een kieviet).
En in al die tijd veel leuke dingen meegemaakt maar ook serieus kennis gemaakt met de latino cultuur, waardoor ik een poosje geleden echt even gedacht heb of ik er niet mee moest kappen.
Dat heb ik dus niet gedaan en daar ben ik blij mee, want, tis waar, heb heel veel geld verloren, maar ben er weer helemaal bovenop, en het hotel restaurant doet het beter dan ooit.
Als je er maar bovenop blijft zitten.
Ja lieve mensen, al meer als een jaar hebben jullie niets van mij gehoord, maar onkruid vergaat niet, en in mijn geval tiert het heel welig haha.
Ik voel me goed, ben gelukkig maar mis uiteraard mijn familie wel heel erg, en hoop, hoop heel erg dat ik in 2014 eindelijk weer eens een vakantie mag hebben, eentje naar Nederland wel te verstaan.
Ik wens jullie allen een hele fijne jaarwisseling, met al het goeds voor het nieuwe jaar.

  • 27 December 2013 - 22:51

    Roxie:

    Heeeey!
    Nou hoe toevallig! Moest vd week aan je denken! Ben blij dat alles weer goed met je gaat!
    5 jaar alweer ! Tijd gaat zo hard!
    Jij ook een fijne jaarwisseling! En als die welverdiende vakantie er komt hoop ik dat je je oude kapstertje nog even een bezoekje kom brengen! Zorg ik dat je er weer netjes bij loopt in je vakantie

  • 27 December 2013 - 23:08

    Heleen:

    Ben supertrots op je! Dat heb je maar mooi voor elkaar gekregen, ondanks de tegenslag die soms op je pad kwam. Ga zo door in het nieuwe jaar! Dat het een spetterend mooi jaar mag worden met veel voorspoed en geluk. En met hopelijk eindelijk weer eens een pizzaatje ;)! XX

  • 27 December 2013 - 23:34

    Sylvia:

    Ben blij te horen dat t goed ga met je.....en hoop dat ik je als je na NL kom ook ff langs kom want toevallig had ik t laatst nog met marco over jou dat we allang nix meer hadden gelezen over je.
    Super goed van je hoor dat je zo heb doorgezet dikke kus je ex conculega xxx

  • 27 December 2013 - 23:35

    Sylvia:

    En hele fijne jaarwisseling xxx

  • 28 December 2013 - 00:52

    Karin P:

    Jij kan zeggen dat je leeft ...;-), zoveel dingen gebeuren er in veel mensen hun hele leven niet ;-) . Heel veel geluk voor 2014. Altijd leuk om je te lezen

    Groetjes uit België

    Karin

  • 28 December 2013 - 07:42

    Rick:

    Hola amigo ,

    ja soms kan het wel eens tegen zitten ...maar ja ....je doet tenminste wel iets en als je me nodig heb dan help ik je ....Rick de tuinman ......je weet wel !!!

    Gr uit España

  • 28 December 2013 - 07:47

    Jet Verhelst:

    Heeeeeee inderdaad lang geleden. Fijn om weer van he te horen en kom maar eens snel naar Nl. xxx Fijne jaarwisseling en al het goeds in 2014.

  • 28 December 2013 - 17:08

    Bas De Zwart:

    Hoi Gerco
    Wat leuk weer eens wat van je te vernemen. Fijn dat het goed met je gaat man. Zou leuk zijn je weer zo onverwacht tegen te komen in Dordrecht. Goed uiteinde en alvast een heel gezond en gelukkig 2014 toegewenst.
    Bas de Zwart

  • 29 December 2013 - 09:54

    Anneke:

    Eíndelijk weer eens een ietsje langer verhaal dan op FB!! Blij te horen dat alles weer lekker op de rit is manneke!! Zoals Heleen al schrijft: Super trots op je!! Je flikt het toch maar..... ennuhhhh...kom idd maar snel weer eens naar Dordt !! Onnodig te vertellen dat we je een hele fijne jaarwisseling wensen en álle maar dan ook álle goeds voor 2014 !! Kussss

  • 30 December 2013 - 11:05

    Gert Buis:

    Hoi Gerco,

    leuk weer wat van je te horen! Saai heb je echt niet hé!!!
    Ik heb inmiddels mijn pand naast Dordt Centraal verkocht en mijn huis zit een optie op. Wij gaan verhuizen naar de Betuwe (rust en ruimte).
    Wellicht zien we elkaar nog eens en het ALLERBESTE!!!

    Gert Buis (Deco Styling)

  • 30 December 2013 - 11:07

    Gert Buis:

    Fijne jaarwisseling!!!

  • 02 Januari 2014 - 19:24

    Annette:

    hoi broer

    Het is bijna niet meer bij te houden wat je allemaal meemaak.
    Die vakantie naar Nederland mag je van mij doen,graag zelfs

    Wens je een zeer goed nieuwjaar toe.
    KUSSSSSSSSSSSSS

  • 16 Januari 2014 - 21:36

    Sylvia:

    Hey gerco,

    je had me nmail gestuurd maar bent kwijt zou je me nog n x kunnen mailen of zoek me op fb onder me naam sylvia andriessen.

    hoop snel van je te horen of hoop je weer is te zien xxx

  • 24 September 2014 - 15:00

    G:

    Tja... soms is het wel eens leukom iets te vernemen van voormalige vrienden.
    Ook jij hebt veel meegemaakt.... zet je misschien met twee benen op de grond.
    In het hoge Noorden maak je ook veel mee en ook dat maakt je anders
    Het ga je goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Mijn leven in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2015

Over opa en oma en een stapje terug

11 Augustus 2014

We zijn open !!

26 Juli 2014

Verrassing ! Er komt een kleine

27 December 2013

Onkruid vergaat niet !

21 Augustus 2012

Oke dan
Gerco

Een Holland verlater die in het centrum van Granada Nicaragua een bar restaurant heeft met appartementen.

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 6242
Totaal aantal bezoekers 47617

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 31 December 2020

Mijn leven in Nicaragua

Landen bezocht: